تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

هفتمین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور

هفتمین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و انجمن دامپزشکی طیور ایران و باهمکاری شرکت همایش پردازان معاصردر روزهای 15 و 16 بهمن ماه سال 1398 در تهران، هتل المپیک برگزارمی گردد.

موضوعات کنگره:

1- بیماری های ویروسی ، باکتریایی ، قارچی و انگلی در طیور.

2- تغذیه طیور و اختلالات متابولیکی.

3- مدیریت طیور و کنترل بیماری ها.

4- ایمنی مواد غذایی و سلامت عمومی

سخنرانی آقای دکتر امیرعلی امیری کلینیسین متخصص طیور و سرپرست گروه تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان ماکیان دام پارس با عنوان “کاربرد داروهای گیاهی در پیشگیری و درمان بیماری های طیور” در روز سه شنبه 15 بهمن 98، سالن هگمتانه برگزار می شود.

منتظر حضور گرمتان هستیم.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنگره به نشانی http://ivpc2020.com/persian مراجعه نمایید.

خلاصه ای از سخنرانی دکتر امیرعلی امیری با موضوع “کاربرد داروهای گیاهی در پیشگیری و درمان بیماری های طیور” در هفتمین کنگره بین المللی طیور

در این سخنرانی مشکلات مرتبط با درمان های رایج بیماری ها در صنعت طیور مانند مقاومت های آنتی بیوتیکی مورد بحث قرار گرفت. در ادامه به پتانسیل استفاده از داروهای گیاهی در این صنعت اشاره شد و عنوان شد “ایران با دارا بودن 11 اقلیم از 13 اقلیم موجود در دنیا پتانسیل بالایی در تولید گیاهان دارویی و به تبع آن داروهای گیاهی دارد”. هدف نهایی این سخنرانی حفظ سلامت عمومی جامعه در نتیجه استفاده از داروهای گیاهی، اشتغال زایی وکاهش وابستگی به واردات در این صنعت عنوان گشت.