تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

درباره شرکت دانش بنیان ماکیان دام پارس

شرکت ماکیان دام پارس از سال 1384 با هدف تولید، واردات و توزیع افزودنی های تخصصی صنعت دام، طیور و آبزیان فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت پیشرو در زمینه تولید دارو های گیاهی و افزودنی های تخصصی خوراک طیور و همچنین فرمولاسیون ، ساخت و توزیع کنسانتره و دان اختصاصی نژاد های مختلف طیور با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از کشور های ژاپن، سوئیس و کره جنوبی میباشد. شرکت ماکیان دام پارس در سال 1397 به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه تولید داروهای پیشرفته گیاهی دامپزشکی شناخته شد. این شرکت با بهره گیری از متخصصین مجرب خود ، فرمولاسیون و تولید داروهای پیشرفته گیاهی دامپزشکی با بهترین کیفیت و با استفاده از ظرفیت های بومی کشور و تکنولوژی روز دنیا را در جهت کاهش هزینه های تولید و بهره وری آن و تامین خوراک سالم و تولید منابع پروتئینی بدون مصرف آنتی بیوتیک بر عهده دارد. تمامی محصولات دارویی گیاهی تولیدی شرکت ماکیان دام پارس برای اولین بار در ایران فرموله و تولید شده و نوآورانه، کاربردی، مبتنی بر دانش بومی و همسو با محیط زیست بوده و از این حیث کاملا منحصر به فرد می باشند.

Play Video

تولید کننده داروهای پیشرفته گیاهی

شرکت ماکیان دام پارس با بهره گیری از متخصصین مجرب، نوآوری در فرمولاسیون، استفاده از مواد اولیه طبیعی و گیاهی با بالاترین کیفیت و تعهد و پایبندی به  استانداردهای   متعدد   داخلی  و  بین المللی  از  پایه­ گذاران و پیشروان تولید داروهای پیشرفته و تخصصی  گیاهی و طبیعی در  عرصه  دامپزشکی به  شمار می­ رود.

تولید کننده افزودنی های تخصصی خوراک

 شرکت ماکیان دام پارس می کوشد تا با فرمولاسیون و تولید افزودنی­ های خوراک تخصصی و کارآمد شامل پروبیوتیک­ ها،  پری­ بیوتیک­ ها و آنزیم ­ها علاوه بر تامین سلامت، بهبود عملکرد حیوانات و حفظ سرمایه و کاهش هزینه­ های تولیدکنندگان، نقش مثبتی در کاهش مصرف آنتی ­بیوتیک­ ها و ترکیبات شیمیایی و تولید منابع پروتئینی و خوراک سالم و بدون آنتی ­بیوتیک داشته باشد.