تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

سرانجام موفقت آمیز طرح تامین مالی جمعی «تولید داروی ضدجرب طیور»

دی ماه 1400 مسابقه تلویزیونی با عنوان “کارویا” از شبکه 1 سیما ملی پخش شد که هدف از این مسابقه انتخاب و حمایت از طرح های برگزیده شرکت های دانش بنیان جهت سرمایه گذاری بود. طرح شرکت دانش بنیان ماکیان دام پارس با عنوان “تولید داروی ضدجرب طیور” با رای قاطع داوران به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد و امکان سرمایه گذاری جمعی برای عموم فراهم گردید. این طرح تنها در ۱۵ دقیقه موفق به جذب کامل سرمایه مورد نیاز خود به مبلغ ۴ میلیارد تومان شد و معادل سود سالانه آن، ۱۰۰٪ پیش بینی شده بود. سرمایه مورد نیاز توسط مشارکت ۱۳۱ سرمایه‌گذار جمع‌آوری شد که از ۱۱۷ سرمایه‌گذار حقیقی و ۱۴ سرمایه‌گذار حقوقی تشکیل شده بودند. هدف از این طرح، تامین سلامت غذای سفره‌ خانوار ایرانی از طریق رفع یکی از مهمترین مشکلات صنعت پرورش طیور به وسیله‌ی تولید داروی گیاهی “مایتوفیدپلاس” بود.

طرح تامین مالی جمعی تولید «تولید داروی ضدجرب طیور مایتوفیدپلاس» که با سوددهی ۵۰% ظرف مدت ۶ ماه پیش بینی شده بود، در تاریخ 28 دی ماه 1400 آغاز و طبق زمانبندی انجام شده با موفقیت اتمام یافت و سود پیش‌بینی‌شده در این پویش ظرف این مدت، به طور کامل محقق شد.

ماکیان دام پارس-طرح کارن کراد مسابقه کارویا

مایتوفید پلاس داروی خوراکی گیاهی ضد جرب قرمز طیور است. جرب قرمز از مهمترین تهدیدات صنعت طیور به خصوص طیور تخم‌گذار تجاری و مادر در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشور ایران محسوب می‌شود. در کشور ما بیش از 90% فارم‌های مرغ تخم‌گذار درگیر این انگل می‌باشند. تا پیش از این روشی ایمن، کارآمد و موثر جهت مقابله با این مشکل عمده صنعت طیور وجود نداشت و روش‌های موجود فقط شامل استفاده از سموم کشاورزی و ترکیبات شیمیایی بوده که اثرات زیان باری بر حیوان و انسان دارند. مایتوفیدپلاس اولین داروی گیاهی خوراکی ضد جرب قرمز طیور بوده که فرمولاسیون آن تماما بر پایه ترکیبات موثره گیاهان می‌باشد. مصرف این محصول سلامت غذای انسان به عنوان مصرف‌کننده فرآورده‌های طیور را در پی خواهد داشت و گامی بزرگ در جهت کاهش مقاومت‌های دارویی و حفظ محیط زیست می‌باشد.