تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

روز نوشته ها

makiandampars-mdp-blog-icon

وبلاگ ماکیان دام پارس

از بزرگترین سوالات درباره سلامت غذایی تا رایج ترین دغدغه های صاحبان حیوانات خانگی؛ در وبلاگ ماکیان دام پارس پاسخ خود را بیابید. هر هفته با چندین مقاله متنوع و جذاب در حوزه دامپزشکی، سلامت، بهداشت، تغذیه، دام، طیور  و حیوانات خانگی در کنار شما خواهیم بود.  

کلسی ویروس گربه (Feline calicivirus) یا FCV یک ویروس است که عامل مهم عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و بیماری های دهانی در گربه هاست. این ویروس می تواند باعث ایجاد عفونت دستگاه تنفسی در تمام نژادهای گربه ها شود. هرچند که باکتری ها و ویروس های مختلفی می توانند باعث ایجاد عفونت دستگاه تنفسی در گربه ها بشوند اما کلسی ویروس یکی از مهم ترین و شایع ترین عوامل در ایجاد عفونت دستگاه تنفسی در گربه می باشد.
وبلاگ

عفونت تنفسی گربه با کلسی ویروس

کلسی ویروس گربه (Feline calicivirus) یا FCV یک ویروس است که عامل مهم عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و بیماری های دهانی در گربه هاست.

اسهال به عنوان یکی از رایج ترین علامت های بالینی؛ چیزی جز وجود آب زیاد در مدفوع نیست و با علل مختلفی رخ میدهد. اسهال حاد غالباً به دلیل درگیری با بیماری های عفونی، اشکال تغذیه ای و درگیری با انگل ها است. در صورت طولانی شدن پروسه ی درمان بالای 7 تا 10 روز ابتلا به اسهال مزمن شده است و باید تست های تشخیصی بیشتری انجام بشود.
دسته بندی نشده

اسهال در سگ و گربه; از علت تا درمان

اسهال به عنوان یکی از رایج ترین علامت های بالینی؛ چیزی جز وجود آب زیاد در مدفوع نیست و با علل مختلفی رخ میدهد. اسهال

وبلاگ

تنها گذاشتن گربه در خانه

برخلاف این پذیرش عمومی که گربه ها موجودات مستقلی اند و وابستگی شدیدی به صاحبین خود ندارند؛ گربه ها به دلیل بازیگوشی و کنجکاوی زیاد

makiandampars - leaving dogs alone at home
وبلاگ

تنها گذاشتن سگ در خانه

سگ ها موجودات با وفا و دوست داشتنی ای هستند اما مراقبت و نگهداری از آن ها به دانش کافی و تجربه نیاز دارد. سگ

makiandampars - pyelonephritis in cattle
وبلاگ

پیلونفریت در دام؛ علائم و درمان

پیلونفریت در دام به دلیل عفونت کلیه رخ می دهد و یکی از شایع ترین اختلالات کلیوی دام محسوب می گردد. در حقیقت پیلونفریت به

پایان اخبار ماکیان دام پارس
Shape
Shape
Shape