تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

شانزدهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته شیراز

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته شیراز در تاریخ 28 تا 31 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس برگزار می شود.

 هدف از برگزاری این دوره از این رویداد بزرگ بین المللی، نمایش آخرین دستاوردها و تبادل دانش و تجربیات فعالین در حوزه صنایع دام، طیور و آبزیان در راستای ارتقای کیفیت تولید و افزایش حجم صادرات است. با توجه به همه گیری کرونا و عدم امکان برگزاری این رویداد در سالیان اخیر، فرصت تجارت و صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر عمان، کویت و یا کشور عراق فراهم نگردید. در همین راستا استان فارس با توجه به موقعیت استراتژیک و حجم بالای تولیدات دامی و لبنی بستری مناسب برای تبادلات تجاری داخلی و بین المللی و توسعه صادرات در حوزه های مختلف محسوب می شود. در این نمایشگاه بین المللی فرصت بازدید از غرفه های بیش از 120 شرکت و مجموعه های بزرگ صنعتی داخلی و خارجی، شرکت در کارگاه ها، دوره ها و پنل های تخصصی و آموزشی، استفاده از تورهای نمایشگاهی برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم گردیده است. 

شرکت دانش بنیان ماکیان دام پارس به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید داروهای طبیعی و گیاهی دامپزشکی، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره در سالن سرو، غرفه شرکت دارو برنا گستر فارس (غرفه شماره B03) میزبان بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه می باشد.