تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

عملکرد محصولات ماکیان دام پارس

متخصصین ما در ماکیان دام پارس با نوآوری در فرمولاسیون و استفاده از مواد اولیه طبیعی با کیفیت، طیف قابل توجه و گسترده ای از محصولات، از جمله داروها، پرمیکس ها و افزودنی های خوراکی تخصصی گیاهی و طبیعی را عرضه کرده اند. کلیه این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و  بهره وری از ظرفیت های بومی کشور  تحت استاندارد های متعدد داخلی و خارجی نظیر iso 9001 و GMP با هدف تامین سلامت حیوانات، کاهش هزینه های تولید، کاهش مصرف آنتی بیوتیک و داروهای شیمیایی در دام، طیور و حیوانات همراه و در نهایت در راستای تولید غذای سالم، تهیه می شوند.

عملکرد محصولات ماکیان دام پارس

شرکت ماکیان دام پارس با پروفایل جامعی از محصولات دانش بنیان تامین کننده کلیه نیازهای دام، طیور، آبزیان و حیوانات همراه در تمامی حوزه ها و دوره های پرورش است. داروهای گیاهی دسته متنوعی از این محصولات هستند که با بهره گیری از عصاره های استاندارد شده گیاهی و طبیعی و فرمولاسیون نوآورانه علاوه بر حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری، به طور موثر و کارآمدی موجب تسریع درمان و بهبودی کامل می شوند. شرکت ماکیان دام پارس همچنین با فرمولاسیون و تولید مکمل ها و افزودنی های خوراک تخصصی و پیشرفته، علاوه بهبود عملکرد و افزایش رشد و بهبود ضریب تبدیل، نیاز به مصرف آنتی بیوتیک را به طور موثر و محسوسی کاهش می دهد. شرکت ماکیان دام پارس با تولید پرمیکس و کنسانتره های اختصاصی طیور گوشتی و تخم گذار، با بالاترین کیفیت و عمر قفسه ای، کلیه نیازهای تغذیه ای طیور را در کل دوره پرورش مرتفع می کند. محصولات بهداشتی ماکیان دام پارس نیز با فرمولاسیون طبیعی و بی خطر، بهداشت و رفاه حیوانات خانگی را ارتقا می دهند.

makiandampars - pills

محصولات این دسته شامل داروهای اختصاصی ماکیان دام پارس جهت پیشگیری و درمان موثر بیماری ها می باشد. فرمولاسیون تمامی این داروها نوآورانه، کاملا طبیعی و ایمن بوده و بطور پایدار حفظ سلامت حیوان را تضمین می کنند.

این دسته از محصولات ماکیان دام پارس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ترکیبات با بالاترین کیفیت، عملکرد بهتر، قوی تر و بیشتر حیوان را در طول دوره رشد و پرورش منجر می شوند.

makiandampars - hen

پرمیکس های ماکیان دام پارس تامین کننده تمامی مواد ضروری از جمله ویتامین ها، عناصر کمیاب و مواد معدنی مورد نیاز حیوان بوده و بالانرین عمر قفسه ای موجود را دارا می باشند.

makiandampars

این دسته از محصولات ماکیان دام پارس شامل محصولات بهداشتی بوده که با استفاده از ترکیبات با کیفیت و بی خطر در کنار اسانس و عصاره های گیاهی، سلامت و رفاه حیوان شما را به بالاترین سطح ارتقا می دهند.