تولید کننده داروهای گیاهی، پروبیوتیک ها ، افزودنی های تخصصی خوراک و کنسانتره

راه حلی برای استرس در حیوانات خانگی

حیوانات خانگی نیز مانند انسان ها دچار استرس و اضطراب می شوند. در حقیقت استرس یک پاسخ بیولوژیک است که به حیوانات کمک می کند تا از خطر دور بمانند اما استرس و نگرانی طولانی مدت می تواند بر رفتار و سلامت آنها تاثیرات منفی داشته باشد.

عوامل مختلف بسیاری می توانند منجر به استرس در حیوانات خانگی شوند از جمله سر و صدای زیاد، حضور افراد جدید، نقل مکان به خانه جدید، هر گونه تغییر در برنامه روزانه و یا رفتن به کلینیک های دامپزشکی.

علائم استرس در حیوانات خانگی

  1. مشکلات گوارشی: ممکن است در حیواناتی که دچار استرس و اضطراب هستند مشکلات گوارشی از قبیل اسهال، استفراغ و بی اشتهایی مشاهده شود.
  2. پرخاشگری و رفتار تهاجمی در برابر انسان ها یا حیوانات دیگر: یکی از شایع ترین علائم استرس در حیوانات خانگی است.
  3. بی حالی و بیش از حد معمول خوابیدن: این علامت علاوه بر استرس می تواند نشان دهنده بیماری باشد؛ بنابراین بهتر است برای اطمینان بیشتر در این حالت به دامپزشک مراجعه کنید.
  4. تغییراتی در چشم و گوش ها: مثل گشاد شدن مردمک، پلک زدن سریع و یا بیش از حد باز کردن چشم ها طوریکه سفیدی چشم (صلبیه) بیشتر معلوم باشد. هم چنین گوش ها به عقب و به سر نزدیک می شوند.
  5. خمیازه کشیدن طولانی یا لیسیدن بیش از حد خود
  6. ریزش شدید مو
  7. له له زدن
  8. قایم شدن و یا فرار کردن

makiandampars - stress in pets

راه حل استرس در حیوانات خانگی

در صورتیکه متوجه شدید حیوان خانگی شما دچار استرس و اضطراب است، اول از همه آن را از عوامل استرس زا دور کنید و یک محیط ساکت و آرام برایش فراهم کنید. ترجیحا یک برنامه روزانه مرتب برایش در نظر بگیرید و سعی کنید تغییری در این برنامه ابجاد نکنید. هم چنین مانند انسان ها بازی و تمرین و فعالیت بدنی نیز می تواند به کاهش استرس حیوان خانگی شما کمک کند.

 اگر حیوان خانگی شما دائما دچار استرس است و یا قبل از شرایطی که می دانید برای حیوان خانگیتان استرس ایجاد می کند، می توانید برایش از داروی آرامبخش و ضد اضطراب کاملا طبیعی نوروکالم استفاده کنید. این محصول حاوی عصاره گیاهان سنبل الطیب و بادرنجبویه است. این دو گیاه از قدیم برای کاهش استرس و اضطراب و به عنوان آرامبخش مورد استفاده قرار می گرفتند و با تاثیر مستقیم بر روی سیستم عصبی باعث ایجاد حس آرامش و بهبود بی قراری می شوند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای خرید محصول اینجا کلیک کنید.